1. Home
  2. /
  3. Δημοσιεύσεις
  4. /
  5. Ενημέρωση Πολιτών
  6. /
  7. Ανακοινώσεις
  8. /
  9. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΩ COVID19

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΩ COVID19

Ενημέρωση καταστηματαρχών σχετικά με την ανάπτυξη επιπλέον τραπεζοκαθισμάτων σε κοινόχρηστους χώρους

Σε εφαρμογή των νέων ρυθμίσεων για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων σε κοινόχρηστους χώρους από Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (ΚΥΕ) και σύμφωνα με τις τροποποιήσεις που επιφέρει στις κανονιστικές πράξεις του Δήμου Σερρών o ν.4688/2020:

Α)  Στην περίπτωση που ο επιχειρηματίας :

α. έχει άδεια και επιθυμεί την επέκταση των τραπεζοκαθισμάτων ή,
β δεν έχει άδεια για φέτος και καταθέτει τώρα την αίτηση με βάση τις νέες ρυθμίσεις,

θα πρέπει να υποβάλει αίτηση με σχετικά δικαιολογητικά καθώς και υπεύθυνη δήλωση.
mswordΑίτηση
mswordΥπεύθυνη δήλωση

Β) Στην περίπτωση κατά την οποία, η αίτηση ενός επιχειρηματία, η οποία έχει υποβληθεί σύμφωνα με τα ανωτέρω, δεν έγινε αποδεκτή, είτε ο επιχειρηματίας που έχει άδεια δεν επιθυμεί την επέκταση της αλλά επιθυμεί μείωση τέλους κατάληψης κοινοχρήστων χώρωνθα πρέπει να υποβάλει αίτηση με σχετικά δικαιολογητικά καθώς και υπεύθυνη δήλωση.
mswordΑίτηση
mswordΥπεύθυνη δήλωση

Γ) Οι επιχειρηματίες οι οποίοι επιθυμούν την απαλλαγή από το τέλος κατάληψης κοινοχρήστου χώρου για το κατάστημα τους για το διάστημα από 14 Μαρτίου  έως 24 Μαίου 2020 σύμφωνα με την αριθ. 120/2020 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου πρέπει να υποβάλει αίτηση με τα σχετικά δικαιολογητικά.
mswordΑίτηση

Η κατάθεση της αίτησης με τα συνημμένα δικαιολογητικά θα γίνεται στο Πρωτόκολλο του Δήμου Σερρών (γρ. 17).

Για τυχόν πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Αδειοδοτήσεων & Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων στα παρακάτω τηλέφωνα :

Μπαρμπουτίδου Κατερίνα 2321350544
Μουρατίδης Βασίλης 2321350545

Ενημέρωση καταστηματαρχών σχετικά με την απαλλαγή από το ενιαίο ανταποδοτικό τέλος καθαριότητας και φωτισμού

Ο Δήμος Σερρών σε εφαρμογή της υπ’ αρ. 119/2020 Απόφασης Δ.Σ., καλεί όσους διέκοψαν τη λειτουργία της επιχείρησής τους λόγω των μέτρων αποτροπής της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, να υποβάλλουν σχετικό αίτημα περί απαλλαγής από το ενιαίο ανταποδοτικό τέλος καθαριότητας και φωτισμού.

       Η αίτηση με τα σχετικά δικαιολογητικά μπορεί να υποβληθεί και ηλεκτρονικά στο email: prosodwn@serres.gr, 

mswordΑΙΤΗΣΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ Δ.Τ.

Τηλ. επικοινωνίας: 2321350153 (Κελεφού Αμαλία)

 

 

Attachments