Ο Δήμος Σερρών μέσω της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας για τις φετινές εορτές των Χριστουγέννων θα προχωρήσει στη διανομή 468 διατακτικών προσφοράς τροφίμων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης σε άπορους δημότες του Δήμου Σερρών.
Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται οι δημότες να προσέλθουν στο γραφείο 124 της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Σερρών (Κ.Καραμανλή 36 στο κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών) κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο τηλέφωνο 2321350561 ώστε να υποβάλουν αίτηση από τις 26-10-2021 έως 12-11-2021 και κατά τις ώρες 09:00 έως 12:00.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν τα παρακάτω δικαιολογητικά:
1. Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
2. Εκκαθαριστικό εφορίας και έντυπα Ε1 και Εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ όλων των ενηλίκων (σε περίπτωση που δεν υπάρχει Εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ, προσκομίζεται το Ε9 όλων των ενηλίκων) έτους 2020 .
3. Αποδεδειγμένη ανεργία (βεβαίωση χρόνου ανεργίας) αν υπάρχει
4. Αποδεδειγμένη αναπηρία μέλους της οικογένειας (απόφαση ΚΕΠΑ) – αν υπάρχει
5. Βεβαιώσεις σπουδών για τα προστατευόμενα παιδιά – αν υπάρχουν
6. Λογαριασμός ΔΕΚΟ για την απόδειξη της μόνιμης κατοικίας
7. Εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ – αν υπάρχει
8. Μισθωτήριο συμβόλαιο αν υπάρχει
8. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (ζητείται αυτεπάγγελτα από την υπηρεσία)
Οι δικαιούχοι κατά την παραλαβή των διατακτικών θα πρέπει να έχουν μαζί τους, την αστυνομική τους ταυτότητα ή άλλο νομιμοποιητικό έγγραφο ταυτοπροσωπίας τους στην περίπτωση που τα προϊόντα παραληφθούν αυτοπροσώπως.
Εάν η παραλαβή γίνει από τρίτο άτομο, χρειάζεται εξουσιοδότηση και η αστυνομική του ταυτότητα ή άλλο νομιμοποιητικό έγγραφο ταυτοπροσωπίας.