Ο Δήμος Blagoevgrad βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα της περιοχής Blagoevgrad και η έκτασή του 620 118 km2 καταλαμβάνει το τρίτο μεταξύ των 14 δήμων της περιοχής και 9,61% της περιοχής.
Ο Δήμος βρίσκεται 100 χιλιόμετρα νότια της Σόφιας – πρωτεύουσα της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας και βρίσκεται στο δρόμο της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας. Η μεγαλύτερη πόλη της Νοτιοδυτικής Βουλγαρίας και ένα περιφερειακό κέντρο είναι η πόλη του Blagoevgrad.
Ο Δήμος του Blagoevgrad είναι μια αυτοδιοικούμενη διοικητική εδαφική μονάδα στη Δημοκρατία της Βουλγαρίας, σύμφωνα με τον νόμο για την τοπική αυτοδιοίκηση και την τοπική διοίκηση.
Πρόκειται για δημόσιο φορέα με δικά του όργανα διοίκησης και προϋπολογισμό. Ο Δήμος έχει το δικαίωμα να εισπράττει τα δικά του έσοδα, να πραγματοποιεί επενδύσεις και να παρέχει όλες τις απαραίτητες δημόσιες υπηρεσίες από το νόμο, χρησιμοποιώντας τους πόρους από τον προϋπολογισμό του για το σκοπό αυτό.
Οι λειτουργίες και η οργάνωση των διαφόρων διοικητικών μονάδων του Δήμου του Μπλαγκόεβγκραντ είναι: 1) Κοινή Διοίκηση, η οποία αποτελείται από Τμήμα Διοικητικών, Νομικών και Υπηρεσιών Πληροφόρησης και 2) Ειδική Διοίκηση, η οποία απαρτίζεται από τα ακόλουθα Τμήματα: Οικονομική Πολιτική, Ευρωπαϊκά έργα και προγράμματα, Τοπικοί φόροι και τέλη, Ανθρωπιστικές δραστηριότητες, Διαχείριση Ακινήτων και Κανονισμός. Δημοτική διοίκηση – Το Blagoevgrad εκτελεί τα καθήκοντά του και παρέχει διοικητικές υπηρεσίες σε ένα κτίριο στο κέντρο της πόλης, το οποίο είναι προσβάσιμο, ηλεκτροφόρο, με παροχή νερού.
Ο Δήμος του Blagoevgrad έχει καθιερώσει μεθοδολογίες τεχνικής και οικονομικής διαχείρισης και μεθοδολογίες για τη διασφάλιση της δημοσιότητας και της διαφάνειας όλων των δραστηριοτήτων. Στον Δήμο Blagoevgrad έχουν εγκριθεί Συστήματα Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης και Ελέγχου (FMCS) και έχει καθιερωθεί ένα σύστημα αυστηρού ελέγχου των εσωτερικών χρηματοοικονομικών πράξεων, το οποίο αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχή
διαχείριση των προϋπολογισμών των σχεδίων και όχι μόνο. Το Σύστημα Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης και Ελέγχου περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία: Κανόνες για τη δημιουργία Συστημάτων Οικονομικής Διαχείρισης και Ελέγχου. Κανόνες για την τήρηση λογιστικών εγγράφων στον Δήμο Blagoevgrad. Λογιστικές αρχές; Διατάξεις για τον προσδιορισμό των υπαλλήλων. Εσωτερικοί κανόνες αποτίμησης και διαχείρισης κινδύνων. Εσωτερικοί κανόνες για
τις διαδικασίες δημοσίων συμβάσεων στον δήμο.
Ο Δήμος του Blagoevgrad διαθέτει την απαραίτητη διοικητική ικανότητα για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων του έργου. Η διοίκηση αποτελείται από: Δήμαρχο – 1. Αντιδήμαρχοι – 4; Γραμματέας – 1; Δήμαρχοι οικισμών – 15 άτομα. Δήμαρχοι υποκατάστατα – 10; Αρχηγός Αρχιτέκτονας – 1; Τομέας "Εσωτερικός έλεγχος" – 2. Γενική Διοίκηση – 26 εργαζόμενοι. Ειδική διοίκηση – 88 εργαζόμενους. Διοίκηση που χρηματοδοτείται από πόρους του τοπικού προϋπολογισμού – 35 εργαζόμενοι.
Οι εμπειρογνώμονες έχουν μεγάλη εμπειρία στην προετοιμασία, τη διαχείριση, την υλοποίηση και την αναφορά έργων. Το έργο τους καθοδηγείται από τις αρχές της υποταγής, του συντονισμού, του ελέγχου και της ανατροφοδότησης.
Ο Δήμος του Blagoevgrad έχει μεγάλη εμπειρία στην προετοιμασία, υλοποίηση και διαχείριση έργων που χρηματοδοτούνται από κοινοτικούς πόρους, χρηματοδότηση από χορηγούς και άλλες πηγές χρηματοδότησης. Επί του παρόντος, ο συνολικός αριθμός των έργων του Δήμου του Blagoevgrad υπερβαίνουν τα 60 και περισσότερα από τα 20 βρίσκονται σε διαδικασία εφαρμογής.
2. Ιστότοποι, κοινωνικά δίκτυα για να αναφέρονται ως σύνδεσμοι:
Ο ιστότοπος του Δήμου Blagoevgrad είναι: www.blgmun.com
3. Ο ρόλος του Δήμου Blagoevgrad στο έργο
3.1. Κύριες δραστηριότητες που πρέπει να υλοποιηθούν:
Προετοιμασία της έκθεσης αξιολόγησης και αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της SCE
Η προετοιμασία της έκθεσης αξιολόγησης και αξιολόγησης της απόδοσης για την εγγραφή των κοινωνικών συνεταιριστικών επιχειρήσεων στην εκμετάλλευση των «πράσινων αποβλήτων» θα πραγματοποιηθεί από εξωτερικό εμπειρογνώμονα, που θα επιλεγεί με ανοικτή διαδικασία υποβολής προσφορών σύμφωνα με τις απαιτήσεις του νόμου περί δημοσίων συμβάσεων.
Ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών
Η ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών (βουλγαρικά και αγγλικά) για τη μεγιστοποίηση των περιβαλλοντικών και κοινωνικοοικονομικών οφελών του κοινωνικού συνεταιριστικού επιχειρηματικού δικτύου θα ανατεθεί επίσης σε εξωτερική εταιρεία, η οποία θα επιλεγεί από τις απαιτήσεις του νόμου περί δημοσίων συμβάσεων.
Ανάπτυξη και υλοποίηση της μελέτης αξιολόγησης των κοινωνικών επιπτώσεων
Η δραστηριότητα αυτή θα διεξαχθεί επίσης από εξωτερικούς εμπειρογνώμονες.
Διοργάνωση εκστρατείας ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με την έννοια SCE, καθώς και την κομποστοποίηση βιολογικών αποβλήτων
Η διοργάνωση εκστρατείας ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με την έννοια της κοινωνικής συνεταιριστικής επιχείρησης, καθώς και η βιολογική κομποστοποίηση, προβλέπεται να υλοποιηθεί το 2019. Η οργάνωση της εκστρατείας θα ανατεθεί σε εξωτερικούς εμπειρογνώμονες, οι οποίοι θα επιλεγούν από τις απαιτήσεις του νόμου περί δημοσίων συμβάσεων.
Εξασφάλιση μέτρων πληροφόρησης και δημοσιότητας
Με την εξασφάλιση ενημέρωσης και δημοσιότητας θα υλοποιηθούν τα εξής: 3 βάσεις θα εκπονηθούν, 50 αφίσες, 200 έντυπα φυλλάδια, μεταφρασμένα σε 3 γλώσσες, 200 φακέλους για τα κοινωνικά αποτελέσματα της διαχείρισης «πράσινων αποβλήτων», 6 εκδόσεις.
3.2 Πρόοδος στην υλοποίηση των δραστηριοτήτων για την περίοδο 06.10.2017- 13.11.2018
WP 1 “Διαχείριση Έργου και Συντονισμός Έργων”
Συμμετοχή στη εναρκτήρια συνάντηση, που οργανώθηκε από το Δήμο Σερρών. Στις 04 Δεκεμβρίου 2017, ο Δήμος του Blagoevgrad συμμετείχε στην εναρκτήρια συνάντηση σχετικά με την υλοποίηση του έργου που διοργάνωσε ο Επικεφαλής Δικαιούχος – Δήμος Σερρών
Διοργάνωσαν 12 (δώδεκα) συνεδριάσεις εσωτερικής ομάδας έργου στο Blagoevgrad.
Ο Δήμος του Blagoevgrad διοργάνωσε 12 (δώδεκα) συνεδριάσεις εσωτερικής ομάδας έργου στο Blagoevgrad προκειμένου να συντονίσει και να διασφαλίσει την επιτυχή υλοποίηση των δραστηριοτήτων.
Προετοιμασμένη Αίτηση Τροποποίησης για αλλαγή του είδους της διαδικασίας υποβολής προσφορών.
Ο Δήμος του Blagoevgrad προετοίμασε και έστειλε στην LB, αντίστοιχα στην JS, μία αίτηση τροποποίησης. Πρόκειται για μια αλλαγή του είδους της διαδικασίας υποβολής προσφορών για την επιλογή αντισυμβαλλομένου για τη διασφάλιση μέτρων πληροφόρησης και δημοσιότητας (από ανοικτή διαδικασία υποβολής προσφορών έως εσωτερική διαδικασία).
➢ Αναφορές.
➢ Διοργάνωση της 2ης συνάντησης της ομάδας εργασίας.
➢ Διατήρηση αλληλογραφίας με PBs και JS.
➢ WP 2 “Επικοινωνία και διάδοση”