8η ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
Η αποτελεσματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και η καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη είναι η όγδοη προτεραιότητά μας.
Όπως έχουμε διατυπώσει στην προτεραιότητά μας αυτή, μέσω του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020, διεκδικούμε προγράμματα για τη βελτίωση και ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ψηφιακής σύγκλισης του Δήμου. Ήδη εντάξαμε στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Δήμου Σερρών 2014-2020 το έργο ¨Ψηφιακή διακίνηση εγγράφων¨για να το διεκδικήσουμε μέσω του νέου ΕΣΠΑ.
Μέσα στο έτος 2016 αναβαθμίσαμε την παροχή διαδικτύου του ελεύθερου ασύρματου δικτύου (WI FI)
{gallery}logo2016/p08/1{/gallery}
με πιο σύγχρονα και ασφαλέστερα συστήματα λογισμικού.
Αναβαθμίσαμε πλήρως την επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου, δώσαμε τη δυνατότητα online καταχώρισης αιτημάτων των δημοτών και ενεργοποιήσαμε την ηλεκτρονική πληρωμή των τελών του Δήμου από τους δημότες. Δρομολογήσαμε και ολοκληρώσαμε τις διαδικασίες για τη χορήγηση ψηφιακής υπογραφής στους υπόχρεους χρήσης αυτής. Έγινε η σάρωση και αποθήκευση περισσότερων από 4000 αρχείων πλησιέστερων συγγενών για τις ανάγκες του Δημοτολογίου του Δήμου.
Οι παραπάνω δράσεις υλοποιήθηκαν από τα ίδια έσοδα του Δήμου.
Επίσης μέσα στο έτος 2016 πραγματοποιήθηκαν στο αμαξοστάσιο εργασίες
{gallery}logo2016/p08/2{/gallery}
που βελτίωσαν τη λειτουργία του, ενώ παράλληλα αναβάθμισαν την αισθητική του χώρου. Οι εργασίες που έγιναν έχουν σχέση με τη φύλαξη του αμαξοστασίου, με την ελευθέρωση του αύλειου χώρου του από οχήματα και διάφορα αντικείμενα, με τον καθαρισμό και ανακαίνιση των διαφόρων χώρων του αμαξοστασίου και με τη λειτουργία διαφόρων μηχανημάτων και οχημάτων που ήταν σε ακινησία λόγω βλάβης.
Για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο 2016 εργασίες μερικής ανακαίνισης του κτιρίου του Δημαρχείου
{gallery}logo2016/p08/3{/gallery}
Οι εργασίες περιλαμβάνουν:
-Εργασίες υγρομόνωσης στην ταράτσα του κτιρίου.
-Ανακαίνιση της κεντρικής εισόδου του Δημαρχείου και των σκαλοπατιών.
-Ανακαίνιση των δαπέδων τμήματος του κτιρίου του Δημαρχείου.
-Ανακαίνιση της πρώην αίθουσας του Δημοτικού Συμβουλίου.
-Εργασίες συντήρησης των τουαλετών.
Στην όγδοη αυτή προτεραιότητα υποσχεθήκαμε την ενίσχυση και βελτίωση της λειτουργίας του γραφείου καθημερινότητας του πολίτη και τη λειτουργία ειδικού συνεργείου που θα ασχολείται αποκλειστικά με τα μικρά καθημερινά προβλήματα του πολίτη,όπως σπασμένα πλακάκια, καμένες λάμπες, κάδοι απορριμάτων , παιδικές χαρές, κατεστραμμένα παγκάκια κ.λ.π.
Πράγματι για την αντιμετώπιση των μικρών και καθημερινών προβλημάτων του πολίτη, λειτουργεί ειδικό συνεργείο που αποτελείται κυρίως από διάφορους τεχνίτες , όπως μαραγκός, βαφέας, σιδεράς κ.λ.π. που ασχολείται αποκλειστικά με την καθημερινότητα. Επίσης το γραφείο καθημερινότητας του πολίτη ενημερώνει και απαντά στα διάφορα αιτήματα που καταθέτουν οι πολίτες. Μέσα στο έτος 2016 διεκπεραίωσε 3.678 αιτήματα δημοτών.