Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα όρισε τη Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024, ως νέο Άμισθο Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας, Αστικής Ανάπτυξης και Σχολικών Υποδομών τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Παύλο Πουλιάκα.
Ο κ. Πουλιάκας έχει δικαίωμα υπογραφής, επί των καθ΄ ύλην αρμοδιοτήτων που απορρέουν από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Σερρών και έχουν σχέση με το Αυτοτελές Τμήμα Πολεοδομίας.Η θητεία του Αντιδημάρχου Πολεοδομίας, Αστικής Ανάπτυξης και Σχολικών Υποδομών κ. Παύλου Πουλιάκα ορίζεται μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2024.
Με την απόφαση αναθέτει στον κ. Πουλιάκα την ευθύνη:
Να καθοδηγεί, να εποπτεύει και να συντονίζει ενέργειες και δράσεις των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων με αντικείμενο την εκπόνηση πολεοδομικών και τοπογραφικών μελετών, την εφαρμογή του σχεδίου πόλης, την έκδοση αδειών δόμησης, τον έλεγχο δόμησης και την επιβολή κυρώσεων, τη διασφάλιση των δημοτικών ακινήτων, τη δημόσια διαβούλευση για τα θέματα αρμοδιότητας της, και ειδικότερα σε σχέση με:
- Τον Αστικό Σχεδιασμό, τη μελέτη και αναθεώρηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του Δήμου, τις τροποποιήσεις του ρυμοτομικού σχεδίου, την εξασφάλιση των αναγκαίων κοινόχρηστων και κοινωφελών χώρων.
- Την εφαρμογή του σχεδίου πόλης, την εκπόνηση πράξεων εφαρμογής και πράξεων τακτοποίησης και αναλογισμού.
- Την έκδοση αδειών δόμησης, τον έλεγχο δόμησης.
- Την απόκτηση γης για την υλοποίηση του προγράμματος σχολικής στέγης.
- Τη διαμόρφωση προτάσεων σε σχέση με μείζονες αστικές αναπλάσεις ή πολεοδομικές ρυθμίσεις που υποβάλλουν τρίτοι φορείς για τη γνωμοδότηση του Δημοτικού Συμβουλίου.
- Τη βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος, την αύξηση πρασίνου, την ενίσχυση των κοινωνικών υποδομών, όσον αφορά τον πολεοδομικό σχεδιασμό. Ø Να εποπτεύει και να έχει την ευθύνη της αντίστοιχης οργανικής μονάδας του Δήμου και συγκεκριμένα του Αυτοτελούς Τμήματος της Υπηρεσίας Δόμησης.
Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του, εκτός των ειδικών περιπτώσεων που η αρμοδιότητα υπογραφής έχει εκχωρηθεί σε άλλο εξουσιοδοτημένο διοικητικό όργανο.
Του αναθέτει επιπλέον την εποπτεία της καλής λειτουργίας της επάρκειας και της καταλληλόλητας των υποδομών και εγκαταστάσεων των σχολικών κτηρίων, καθώς και την προστασία και συντήρηση της σχολικής στέγης και της υλικοτεχνικής υποδομής, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες και την εκπαιδευτική κοινότητα, με τη δυνατότητα να συνυπογράφει με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο όλες τις σχετικές αποφάσεις ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
Δείτε τη σχετική απόφαση ΕΔΩ